📞 085-9029945 | Maandag tot en met vrijdag van 10:00 - 17:00 uur | Afsprakenbureau op zaterdag van 09:00 - 13:00 uur

Bel of mail ons voor vragen over de pakketten en diensten, wij staan elke dag voor je klaar

Maandag tot en met vrijdag van 10:00 – 17:00 uur.

Afsprakenbureau op zaterdag van 09:00 – 13:00 uur.

📞085-9029945

Maandag tot en met vrijdag van 10:00 – 17:00 uur.

Afsprakenbureau op zaterdag van 09:00 – 13:00 uur.

Voor algemene vragen vul onderstaand formulier in

    Michel-profiel-prive-groot

    Michel Rijkaart

    Oprichter – De Circulaire Werkplek

    “Wie aan deze omslag meewerkt, is onderdeel van een grensoverschrijdende beweging die de aarde leefbaar houdt. De voordelen van een groene koers zijn duidelijk en de urgentie is hoog.”

    Michel-profiel-prive-groot

    Michel Rijkaart

    Oprichter – De Circulaire Werkplek

    “Wie aan deze omslag meewerkt, is onderdeel van een grensoverschrijdende beweging die de aarde leefbaar houdt. De voordelen van een groene koers zijn duidelijk en de urgentie is hoog.”

    Een afspraak maken

    Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen?

    Indien je niet in staat bent jouw afspraak na te komen, verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen, ten minste 24 uur voorafgaand aan de geplande afspraak. Tijdens openingstijden kun je bellen op telefoonnummer 085-9029945.

    Wat zijn de kosten?

    Bekijk hier onze tarieven

    Wij hebben géén toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden. Al onze tarieven zijn exclusief btw.

    Hoe gaat de betaling?

    De kosten voor de hulpvragen worden betaald via iDeal direct nadat wij je geholpen hebben via onze betaalpagina. Ongeacht het eindresultaat wordt de tijd die je geholpen bent altijd in rekening gebracht. Uiteraard streven wij ernaar je probleem direct op te lossen, in de meeste gevallen lukt dit ook tijdens de eerste afspraak.

    Zorg er dus voor dat je online via iDeal kunt betalen als gebruik maakt van onze diensten.

    Hoe kan ik een vervolgafspraak maken?

    Er zijn twee manieren om een vervolgafspraak te maken. 1.) Je kunt dit aan het einde van de afspraak direct met de student afstemmen of 2.) je neemt op een later tijdstip contact op met ons via de telefoon of via ons afsprakenformulier op de site. Wij maken dan een nieuwe afspraak.

    Krijg ik een bevestiging van de gemaakte afspraak?

    Ja, wij sturen voor elk gemaakte afspraak een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven e-mailadres.

    Mag ik ook andere vragen stellen dan dat ik bij het maken van de afspraak heb opgegeven?

    Ja, je kunt onze student alle technische vragen stellen die je hebt. Houd er wel rekening mee dat de student bij eventuele tijdsnood je kan voorstellen om een vervolgafspraak voor de extra vragen te maken.

    Ik heb een probleem, een klacht of een (service)vraag naar aanleiding van een afspraak wat nu?

    Heb je een klacht of (service)vraag naar aanleiding van een afspraak, een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan ons contactformulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met je op.

    Een betaling

    Wat zijn de kosten?

    Onze tarieven vind je hier. Wij hebben géén toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden. Al onze tarieven zijn exclusief btw.

    Hoe verloopt de betaling?

    De kosten voor de hulpvragen worden betaald via iDeal direct nadat wij je geholpen hebben. Dit gaat via onze betaalpagina op de website. Ongeacht het eindresultaat wordt de tijd die je geholpen bent altijd in rekening gebracht. Uiteraard streven wij ernaar je probleem direct op te lossen, in de meeste gevallen lukt dit ook tijdens de eerste afspraak.

    Zorg er dus voor dat je online via iDeal kunt betalen als gebruik maakt van onze diensten.

    Krijg ik een betalingsbewijs?

    Bij betaling via iDeal ontvang je automatisch een betaalbewijs.

    Kan ik ook contant betalen?

    Nee, wij willen niet dat onze studenten met contant geld over straat gaan (bij hulp aan huis). Vandaar dat contant betalen bij ons niet mogelijk is.

    Ik heb een probleem, een klacht of een (service)vraag naar aanleiding van een afspraak wat nu?

    Heb je een klacht of (service)vraag naar aanleiding van een afspraak, een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan ons contactformulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met je op.

    Het Cloud plus abonnement

    Wat houdt het Cloud Plus abonnement precies in?

    Iedereen die dat wil kan een abonnement bij ons af sluiten. Met het abonnement geniet je van veel voordelen. Zo betaal je niets voor de afspraken en hulpvragen. Het Cloud Plus pakket is inclusief helpdesk. Uiteraard binnen de mogelijkheden en algemene voorwaarden.

    Op de pakketten en tarieven pagina en FAQ’s over de pakketten lees je er meer over.

    Wanneer gaat het abonnement in?

    Het abonnement kan op elk gewenst moment in gaan. Het abonnement ga je digitaal aan en daarbij machtig je ons om het abonnementstarief maandelijks te incasseren.

    Welk abonnementstermijn hanteren jullie?

    De abonnementen worden middels een (digitaal) aanmeldformulier aangegaan voor de periode van telkens 1 maand. Na de termijn van 1 maand wordt het abonnement telkens automatisch verlengd met eenzelfde periode, tenzij de opdrachtgever het abonnement opzegt via het online contactformulier (zie opzeggen) met inachtneming van een opzegtermijn van 6 weken. De wet ‘van Dam’ is hierop van toepassing.

    Wat zijn de kosten van het abonnement?

    Het abonnement kost € 35 euro (exclusief BTW) per gebruiker per maand.

    Ik heb een probleem, een klacht of een (service)vraag naar aanleiding van het abonnement wat nu?

    Heb je een klacht of (service)vraag naar aanleiding van een afspraak, een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan ons contactformulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met je op.

    Hoe kan ik het abonnement opzeggen?

    Uiteraard vinden wij het jammer dat je je abonnement bij ons wilt opzeggen. Hierdoor vervallen je privileges, waaronder het kosteloos gebruik van onze helpdesk voor al je ICT hulpvragen.

    Opzeggen kan uitsluitend per email via ons contactformulier.
    Opzeggingen van het lopende abonnement op andere wijze dan deze kunnen en zullen niet in behandeling worden genomen. Dit geldt specifiek ook voor opzeggingen die via derde partijen, vaak tegen extra kosten, worden gedaan.

    Via deze pagina kun je het abonnement opzeggen: contactformulier

     

    Zodra de opzegging verwerkt is ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Na elke periode van 1 maand hanteren wij een opzegtermijn van zes weken.

    Algemene vragen

    Hoe kom ik in contact met De Circulaire Werkplek?

    Tijdens de openingstijden op onze website zijn wij bereikbaar op telefoonnummer 085-9029945. Buiten deze tijden kun je het contactformulier of het online afsprakenformulier invullen. Deze formulieren worden op werkdagen en op volgorde van binnenkomst behandeld.

    Is er ook een student in mijn omgeving beschikbaar?

    Wij hebben in bijna heel Nederland studenten beschikbaar. Onze medewerkers kunnen je precies vertellen of dat ook bij jou in de omgeving is.

    Wat zijn de kosten?

    Bekijk hier onze tarieven.

    Wij hebben géén toeslag voor afspraken die in de avond en/of in het weekend plaatsvinden. Al onze tarieven zijn exclusief btw.

    Wat zijn de werktijden van onze studenten in het hulpvragen pakket?

    Zeven dagen per week van 8:00 uur tot 22:00 uur kunnen de studenten hun beschikbaarheid opgeven. De inzetbaarheid is onder andere afhankelijk van hun studierooster.

    Wat voor studenten werken er voor De Circulaire Werkplek?

    Al onze studenten volgen een ICT-opleiding op minimaal MBO-niveau 4, of hebben deze afgerond en volgen nu een andere studie. Voor de migratie en het Cloud Plus Pakket hebben wij ook professionals voor eventuele aanvullende tweede lijns hulpvragen beschikbaar.

    Moet ik een dagdeel vrijhouden voor de afspraak?

    Nee, wij maken de afspraak samen met je op een gewenst tijdstip. De student doet zijn uiterste best om op de afgesproken tijd bij je te zijn. Wel komen onze studenten met de fiets (bij hulp aan huis) of zijn ze afhankelijk van het openbaar vervoer. Hierdoor kan het zijn dat de student iets eerder of tot 15 minuten later dan de afgesproken tijd bij je aankomt.

    Kan ik (extra) Microsoft licenties, anti virus software, overige software en hardware bij de Circulaire Werkplek aanschaffen?

    Ja dat kan zeker. Wij beschikken over alle Microsoft Cloud licenties, verschillende anti virus software licenties, VOIP pakketten etc. Daarnaast leveren wij refurbished hardware. Onze studenten en/of gespecialiseerde medewerkers kunnen je adviseren wat je het beste kunt aanschaffen en helpen je graag bij de installatie hiervan.

    Ik heb een probleem, een klacht of een (service)vraag, wat nu?

    Heb je een klacht of (service)vraag naar aanleiding van een afspraak, een betaling of ander onderdeel van onze dienstverlening, vul dan ons contactformulier volledig in en ons serviceteam neemt binnen twee werkdagen contact met je op.